Sider

lørdag 18. mars 2017

Jeg dro det lengste strået ❤️

Tidlig på formiddagen i dag hadde Caroline og jeg to ting som skulle gjøres. Det ene var husvask det andre var tur. Jeg fikk velge, og det var et lett valg. Selvfølgelig valgte jeg tur griffene og snille, gode Pelle.

Pelle er faktisk vår aller første valp. Han er født 7. desember 2010, og flyttet til oss 30. januar 2011. Han er også den første trekkhunden som vi kjørte inn selv.
 
Dessverre gikk telefonen tom for strøm, så det ble bare disse to bildene. I dag kunne jeg gå flere timer med bare bukse, uten stillongs. Selv med bare vindjakke over genseren ble det i varmeste laget. Pelle er en hund med masse power, så med han i MR-koppel rundt livet ble jeg ikke mindre varm. Han ville nok helst løpe løs sammen griffene, men er ikke en hund man slipper uten videre. Griffene derimot fikk for det meste løpe løse og kose seg. "Dagens avis" var ekstremt spennende. 
 
Greit med Pelle som bor ute, men griffene måtte vaskes. Oliver, Kari og Herman holdt det å tørke av. Lilly derimot fikk full vask, og det var ikke så gøy kan man si.