Sider

lørdag 27. mars 2021

Hjemmesnekret bord ❤️

Våren hører gjerne opprydning til og hjemme hos oss ikke noe unntak. Det er også da det alltid er endel som skal fikses på og noe som skal kastes. Og er det noe som kan gjenbrukes, så syns jeg det er veldig gøy. Dette bordet lagde jeg av materialer som jeg egentlig skulle kaste. Bordplata er fra et gammelt hundehustak. Bordbena er fra et gammelt stuebord som har stått ute. Dette hadde jeg fått gratis på en sånn gis gort gruppa på facebook. Bordet hadde stått i en hundegård. Først hos Stefanie da hun var her, og senere hos Melissa. Altså ikke at alle hundene her har vært sitt stuebord, men da har de litt variasjon på liggeplasser ute, og det liker de. Helt greit bord til å ha ute i hundegården. De kan ligge på det, stå der for å få klippet negler eller jeg kan ha kaffekoppen der!