Sider

torsdag 24. januar 2019

News fra han Pelle sjøl ❤️

Bilde fra mai 2011, og Pelle i led drøye 5 mndr gammel.
Alle disse gutta har vi ennå, og bare Emil er heltidspensjonist!
For dere som har fulgt med på når jeg var syk før jul, så har jeg bare positivt å komme med i dag ❤️ Det som feilte meg var i tillegg til tyroksinmangel, betennelse i både tolvfingertarmen og magesekken. Jeg må gå på stokkskiftemedisiner resten av livet mitt, og inntil videre kortison. Det er helt greit for de pakker alltid tablettene mine inn i leverpostei hver morgen og kveld.

Jeg har for lengst (etter eget valg) flyttet ut til Saxo igjen og spiser det jeg får servert ❤️ Tror Saxo har kjedet seg uten meg, og på nyttårsaften måtte jeg passe på Saxo. Han syns det er litt skummelt og da får han alltid komme inn i mitt hundehus.

Jeg er tilbake i spannet igjen også, gjerne i led sammen Saxo eller noen andre! De første gangene var jeg fornøyd med å bare få være med, men nå er jeg sterkere og har begynt å trekke igjen! Det er ikke for ingenting at kallenavnet mitt er "flinkisen" ❤️

Poteklask og snutekos fra Pelle, 8 år ❤️❤️❤️