Sider

mandag 4. desember 2017

Da har det vært 1. advent ♥

En fin samling stemningsbilder fra innekos, gåtur og treningstur. Blir ikke så mange bilder fra treningsturer om dagen da kulda tapper telefonen for strøm så fort.

Denne fine gjengen koste jeg meg med inne på søndag formiddag. Kaffe, strikketøy og tv`n på. Man trenger slike dager også ♥
 
Fram til jul vil vi for hver dag presentere en ny hund ♥ Caroline og jeg delte på 1. desember og sendte deretter stafettpinnen videre til Olaf. Den med kortest annsienitet startet, så avslutter vi på julaften med selveste Emil ♥ Ta gjerne en titt på vår ADVENTSPRESENTASJON
 
Tre slag er foreløpig bakt til jul ♥ Pepperkakedeigen kjøpte vi ferdig i år, men kakemanndeigen er laget fra bunnen. De siste småkakene er litt morsomme. På samme ark sto nemlig oppskift på både kolakaker og serinakaker, og distre som jeg er klarte jeg blande oppskiftene. Resultatet ble småkaker som utseendemessig minner om brente serinakaker, men de smaker mer kolakaker og ikke brent (heldigvis) ♥

Besøk også gjerne vår hjemmeside http://www.huskybanden.com eller vår fbside https://www.facebook.com/pages/Huskybanden/186558051419185