Sider

torsdag 17. august 2017

17 dager ut i august ♥

The day God made Dogs ♥
He just sat down and smiled!

Jeg har nå samlet artikler fra blader, aviser og nettsider om oss og lagt ut på hjemmesiden våres under Oss i media ♥ Det er veldig artig å se tilbake på, bringer tilbake mange gode minner og jammen som ting har forandret seg. Les om da jeg hentet hunden min på glattcelle, eller da jeg
som ikke hadde vært lenger nord enn Trondheim satte meg på flyet til Finnmark for å lete etter forsvunnen husky ♥

Nå er vi bare 17 dager ut i august, så det er egentlig bare å stresse ned ennå, MEN jeg vil kjøre MERE hund ♥ Bittelitt begrensninger hjemmefra angående å kjøre veldig sent eller veldig tidlig av hensyn til naboer, men likevel å stå opp tidlig å se det er 20 varmegrader er ikke det vi ønsker i midten av august.
 
For oss så er hest, ku og sau "eksotiske" innslag på treningsturer. Vi møter på hest og rytter innimellom, men sau og ku må oppsøke vi selv. Heldigvis er de innenfor gjerde. Derfor er det veldig gøy at hundene går rett forbi med fokus på det de skal. Noen titter kjapt, men fortsetter deretter å jobbe. Noe de virkelig giret seg opp over her om dagen var en tiur som løp foran spannet et stykke. Jeg var redd den var skadet siden den ikke fløy av sted eller forsvant inn i skogen, men den lettet heldigvis etter hvert. Ellers er jeg veldig usikker på hvordan det hadde gått med tiuren.
 
Octavia og Melissa er mye løse hver dag, også er vi på turer hvor vi legger inn enkle øvelser. Vi skiller de gjerne på tur, så de hvertfall klarer å konsentrere seg litt ♥ De er så fantastisk fine begge to, men Caroline og jeg har daglige vennskapelige "krangler" om hvem valp som er best! Caroline eier Octavia og jeg eier Melissa ♥ Så hver gang de gjør noen faenskap er det jo bare å skylde på den andre sin valp...!!! ♥
 
Griffene liker seg også på tur med valpene. De søker innimellom dekning når de er løse, men på tur er det veldig greit. De er så herlige disse griffonene ♥ By the way, har du lest Den andre hunden? Fant den fram da jeg skulle legge ut alle artiklene om oss på hjemmesiden. Det er fra den tiden vi "bare" hadde en griffon og elleve huskyer. Enjoy ♥

Besøk også gjerne vår hjemmeside http://www.huskybanden.com eller vår fbside https://www.facebook.com/pages/Huskybanden/186558051419185