Sider

mandag 17. juli 2017

Turbilder av små og store ♥

"We give dogs time we can spare,
space we can spare and love we can spare.
And in returen, dogs give us their all.
It`s the best deal man has ever made."
- M. Facklam

Høsten er rett rundt hjørnet ♥ For hundekjørere er 1. august starten av ny sesong. Det er da høsttreninga starter. Noen kommer i gang før, andre senere. Det kommer helt ann på vær og vind. Vi har gjort klar vognene våre, samt linesett og selene er nyvasket og klare.

Girl Power ♥ På tur med småjentene Kari, Lilly og Octavia. Lille Octavia har blitt veldig flink til å gå i bånd. Hun liker å være først også, og det er positivt når man trekkhund skal bli ♥ Blir spennende å se om det også kommer til å gjelde i spannet i fremtiden.

Tur med Tolga, Jansson og Octavia ♥ Lille Octavia syns Tolga var superspennende, mens Tolga ikke brydde seg nevneverdig. Hun vill bare gå tur hun, ikke leke! Litt kaotisk da Jansson ville leke med Octavia, mens Octavia ville leke med Tolga. Har ikke tall på hvor mange ganger de surret koblene rundt beina mine, men jeg klarte holde meg på beina :-) Ble litt lenger tur en planlagt, så da fikk Octavia og jeg trent på "brannmannsløft" også.

Idyllisk kveld med Elmer og Octavia i kveldsola ved Mjærvannet ♥ Begge to badet, og nesten jeg også! Glemte nemlig langline til Elmer. Dette var også første gang Elmer og Octavia var sammen, utenom litt hilsning gjennom gjerdet. Elmer er en snill og grei gutt, så det gikk supert!

Gamlefar Emil på skogstur sammen Oliver, Lilly og Herman ♥ Det er en fin runde vi kan gå i tett skog, hvor det alltid er skygge og svalt, men for å komme seg hjem må man balansere over en stokk som ligger veltet over en bekk. Det gir hundene balanse og god mestringsfølelse, ja ikke bare for de firebente... hehehe :-)

Oliver, Lilly og Herman skal over stokken ♥ Griffene gikk over med den største selvtillitt, men så syns Emil det var litt skummelt, men alle kom seg over!

Denne teksten her syns jeg var så bra, så jeg må bare legge den ut her på bloggen min.
Jeg er 100% enig den teksten der  ♥




Besøk også gjerne vår hjemmeside http://www.huskybanden.com eller vår fbside https://www.facebook.com/pages/Huskybanden/186558051419185