Sider

torsdag 17. august 2017

Tovet lue og glede andre ♥

Jeg trodde aldri jeg skulle få det til, for det tok hele 4 omganger i vaskemaskinen før denne lua var tovet nok. Jeg brukte Fritidsgarn som jeg har strikket og tovet mye av før, men siden sist har jeg ny vaskemaskin.
 
 Det ferdige resultatet! En del av det lilla ble veldig bleket og lua ble litt loete, men var jo liksom "testlua" da. Den er i herrestr, så lilla er kanskje ikke helt passende :-)

Det er koselig å glede andre, så her om dagen sendte jeg følgende melding til FOD-gården: Kjære ansatte og andre faste på gården. På dagvakt onsdag tar Caroline med seg noen hjemmestrikka luer, tøfler og sokker på gården. Forsyn dere med det dere ønsker og har bruk for. Godt å ha når det blir kaldere. Førstemann til mølla. Fint hvis den som leser dette kan maile de ansatte og andre faste om dette. Klem fra Baloo ♥