Sider

torsdag 6. april 2017

Rampete griff, harmoniske huskyer med mer ♥

Hehehe... dette bildet var kult og passet midt i blinken for meg ♥
 
Griffoner er lettlærte hunder, og i dette tilfelle dessverre. Herman har nemlig funnet ut at den korteste veien fra sofaen til godstolen er over stuebordet. Det ble jo ikke bedre av at jeg lo av han, og da syns han jo at han var veldig flink ♥ Den ene gangen satt jeg i godstolen og strikket, og trodde at Herman sov i sofaen. Helt plutselig ser jeg en sort skygge i øyekroken og snur meg. Da satt han logrende på bordet og tittet på meg. Lille rampegutten altså ♥
 
Det ser ut som Herman og Kari har en samtale på trappa ♥ Smarte hunder som satte seg på trappa da Elmer fikk raptus. Lille Elmer er yngstemann (drøye 9 mndr) i huskyflokken og en veldig snill og god gutt, men det hender han får raptuser og løper rundt og rundt på tomta. Aller helst med Baloo på slep. Den yngste forguder den eldste, og det er nok ganske gjensidig også.
 
Dette bildet er så innmari festlig, og det ligger nok noe sannhet i det også om hva egentlig en hundekjører driver meg ♥ Hvertfall føler jeg det slik!
 
Jeg er så takknemlig over den fine, flotte og harmoniske flokken vår ♥ Bare det at vi kan ha 16 hunder løse mens vi kaster godbiter utover tomta. Det å sitte å studere hundene løse gir meg en sånn ro, føle kjærligheten til dem og klare leve i nuet ♥
 
Jeg, Janne får færre og færre huskyer, mens Caroline får flere og flere. Her om dagen klarte hun gnåle seg til Kraft også. De to har veldig god kontakt og Kraft går som oftest på hennes spann.
Nå eier Caroline:
  1. Emil
  2. Pelle
  3. Gonzo
  4. Saxo
  5. Lexi
  6. Tolga
  7. Faina
  8. Kua
  9. Kraft
Jeg, Janne eier:
  1. Mikke
  2. Valemon
  3. Torden
  4. Moby
  5. Gambia
  6. Elmer
Ja, ja så lenge de blir i samme kennel så er alt bra ♥ Dessuten stell og trening av hundene går på kryss og tvers. Dette med dine og mine hunder er egentlig bare en intern greie vi har. MEN... gjett hvem som skal eie kommende stjerner hos oss...♥

Lexi har ikke gått i spann på lenge pga skade, men nå får hun hvertfall være med på litt lengre turer ♥
 
Veldig viktig budskap...!!!

Besøk også gjerne vår hjemmeside http://www.huskybanden.com eller vår fbside https://www.facebook.com/pages/Huskybanden/186558051419185