Sider

søndag 9. april 2017

Ble stående å nyte synet av Argus ❤️

Jeg var på vei hjem fra tur med griffene tidligere i dag. Hadde god oversikt over tomta, hvor jeg visste Caroline hadde huskyene løse. Da jeg var ca 150 m hjemmefra ble jeg stående å titte litt på de. Helt plutselig så jeg Argus, som krysset regnbuebroen 21.11.16 ❤️ Han løp lykkelig rundt og plutselig sto han ved gjerdet og tittet opp der jeg var. Vi fikk blikkkontakt og jeg så hans logrende hale, og kjente kjærligheten og savnet. Jeg visste selvfølgelig at det ikke var han, for han følger med fra regnbuebroen❤️ Det var godgutten Moby som hadde fått øye på meg. Han er døv og bruker synet mer enn de andre. Han er egentlig ikke så lik Argus heller! Det var en sterk opplevelse hvor jeg følte Argus var så veldig nær. Ga Moby en ekstra god klem for at han helt uvitende ga meg denne opplevelsen til minne om min aller beste venn❤️