Sider

mandag 2. august 2021

Sjarmøren Herman viser frem nytt strikketeppe ❤️

Sommerstid blir det lite strikking på grunn av varmen. Så jeg har flere prosjekter liggende på vent til mer høstligere temperaturer. Innimellom på sene sommerkvelder har jeg tatt frem litt restegarnstrikk, og jammen meg klart å bli ferdig med dette teppe. Jeg syns det er gøy med restegarnstrikk, men utrolig kjedelig å feste tråder, så det ble liggende en stund dette også.

Sjarmøren Herman poserer så søtt ❤️ For de som lurer er Herman en griffon belge på 6,5 år.

Her har Herman sloknet i sommervarmen ❤️ Vi bytta ut sofaen tidligere i sommer, men sparte sitteputene da de var utrolig gode. Så med et teppe over er det en veldig god hundeseng. Ikke så stor, men vi har flere større hundesenger i stua, og endel huskyer krøller seg sånn sammen at de nesten blir mindre enn en griffon når de sover.

Når sant skal sies så var det en som bare noen timer etter jeg tok disse bildene tygde av det ene hjørnet. Det var enkelt å rekke opp litt og strikke hjørnet på nytt. Noen dager senere ble det tygd litt til, så nå må det strikkes en lapp for å lappe teppe. Også må vi tobente huske fjerne dette teppe når ******* skal få komme inn. Kanskje har bikkja ullfetisj, for annet inne rører den ikke. Hvertfall ikke som jeg kommer på!