Sider

onsdag 4. januar 2017

Jula 2016 med oppturer og nedturer, griffer og huskyer ♥

Med 20 hunder hjemme er det selvfølgelig flest oppturer, men også naturlig nok nedturer.


Disse griffonene altså... det er som med huskyene våre - en blir for mange ♥ Oliver har vi hatt siden han var valp, og han er 5 år nå. Så ønsket vi en til, så Kari kom som 2 åring til oss for 3 år siden. Så skulle vi bare passe kullsøsteren hennes Lilly for snart 1 år siden, men hun ble hun også. Og i romjula kom 2 år gamle Herman også ♥ Han har selvfølgelig fått sin egen presentasjon på hjemmesiden vår, se HER.


Fineste lille Kari slapper av i kjøkkensofaen ♥

Ute på tur med trekløveret vårt ♥

Tror faktisk bikkjene var de som satte mest pris på peisovnen da vi endelig fikk satt det inn for et år siden. Tidligere var det kun el-varme i huset! De bruker å ligge i timesvis foran der på kjølige og kalde dager ♥

Her har vi Herman, eller lillemann som vi også kaller han ♥ Han kom 28.12.2016. I likhet med Kari og Lilly er også han fra Kennel Cremetoppen, Anne Cathrine Furnes. Oliver er fra Kennel Sigriff, Signy Aske. Vi gleder oss til å bli bedre kjent med Herman, og trives vi alle sammen med hverandre, så blir han boende her hos oss ♥

Herman koser seg med tørket kyllingbryst ♥

Kari og Herman ♥

Oliver og Herman ♥

Oliver og Herman ♥

Herman og Lilly ♥ For et herlig blikk på Lilly.


Cremetoppen-gjengen holder sammen ♥

Fineste firkløveret koser seg hos Kai ♥

Ut på tur, aldri sur ♥

Kai og gjengen ♥

Nyttårsbilde av Baloo, griffene og meg ♥ Det kunne like gjerne vært tatt om høsten!

Herman og inne-huskyen Emil ♥

Eldstemann hos oss nå etter at jeg mistet Argusen, er gullgutten Baloo ♥
 
Lille julaften ringte jeg og purret på hvor det ble av urnen til Husky Trails Argus, som forlot oss 21.11.2016. Urnen hadde allerede stått der en stund. At ikke vi hadde fått beskjed var en glipp..! Viktigst av alt var at jeg fikk gutten min hjem til jul ♥

Det var et sjokk å ikke få han med hjem fra veterinæren. Jeg hadde ingen anelse om hvor alvorlig det var... Ennå har det ikke gått helt opp for meg at han er borte ♥

Her er en liten videosnutt jeg tok av Pelle, Saxo, Kraft, Mikke, Torden, Tolga, Kua, Gonzo og Caroline da jeg møtte de på Svennebyveien ♥  

Unders hvor mange timer jeg stirrer inn i hunderomper i løpet av høsten, vinteren og våren...! ♥

Bilder fra en videosnutt rett etter start hjemmefra. Artig å studere spann fra siden ♥

Superlederen vår Lexi er ute av trening på ubestemt tid...

Med min uflaks skjer alltid akutte uhell og ulykker hos oss gjerne på kveldstid, helger og helligdager. Er for Lexi sin skyld glad for at vi dro for hun hadde brudd i tåa si stakkar.

Lille, søte Oliver passer på huskysøsteren sin ♥ Han har alltid vært glad i Lexi ♥