Sider

torsdag 22. desember 2016

To gamle hundeinnlegg fra 2010 ♥

Her om dagen dukket det opp via facebookminnene en gammel blogg jeg faktisk bare skrev to innlegg i http://huskybanden.vgb.no
Jeg blogget i flere år på vg blogg, vgb før de la ned hele bloggportalen. Det var så koselig å finne disse to innleggene, for så utrolig mye har skjedd siden den gang ♥



Bildet over er av Mikke tatt nå i vinter ♥ Han har jammen rukket å bli en voksen kar på drøye 7,5 år ♥


Antropomorfisme på sitt værste sier mor! (innlegg skrevet 14. desember 2010)


Hei jeg heter Sporhundens Michele, men alle kaller meg Mikke. Jeg er ingen sporhund altså, men en trekkhund! Jeg er en alaska husky trekkhund faktisk!


Er det flere hunder som får lov å blogge selv? Mor har en sånn hjemmeside, men der får ikke jeg skrive så mye.


Jeg har blitt en kjempe stor gutt nå på 1,5 år. Jeg bor i et stort hundehus sammen mor og hennes tobente barn og  3 andre alaska husky trekkhunder fatisk. Mor tror er hennes hus, men vi har overtatt det. Hun sier vi har egne hus ute i hundegården, men hallooo... finnes bare treull i de husene. Det er ikke noe gøy da...


Oss firebente er oss tøffe gutta det! Huskybanden kalles vi, og vi er meg, Sporhundens Michele som kalles Mikke, Emil, Husky Trails Argus og Jeppedalens Othello.


Jeppedalens Othello ble 6 år i august, og han er den ordentlige pappa`n til Husky Trails Argus som ble 4 år i juni. Othello er på en måte pappa`n min også, og Argus er broren min. Emil er også broren min. Han ble 4 år i oktober.


Snart skal jeg fortelle dere masse rart. Vi finner på mye forskjellig skjønner dere.


Hilsen Mikke


Re-design av mors sko! (innlegg skrevet 15. desember 2010)


Hei, det er meg, Mikke! Jeg har noe å fortelle i dag også jeg skjønner dere.

I tillegg til å leke er jeg veldig glad i å "re-designe" sko. Kjempemoro er det. Siden vi er fire hunder, så pleier jeg å late som det ikke er meg. Tror mor har øyne overalt jeg for når hun finner en re-designet sko, så gjetter hun alltid på at det er jeg som har gjort det. Mor er flink til å gjette riktig. Hun vet det ikke selv da... hehehe... Jeg bare logrer og ser søt ut jeg skjønner dere. Ja, jeg er søt altså!


"Ja, ja når jeg er så dum og ikke rydder bort skoene, så får jeg takke meg selv." - sier mor.

 Hilsen Mikke