Sider

mandag 14. januar 2019

Hverdagen er over oss ❤️

Nå er vi allerede halvveis ut i januarmåned, og hverdagen er over oss for fullt ❤️ Banden har det bare bra, men det har vært og er endel tøffe tak som tærer litt på (som ikke har med egne hunder å gjøre). Da er man egentlig ekstra glad man har disse herlige hundene. Vi begynte kjøre vogn igjen, men så kom det jo et snøfall og vi kan fint kjøre slede igjen nå. Med slede blir det småspann, med vogn noe større spann. Det som er gøy med småspann er at man får prøvd hundene mye mer foran (selv om turene naturlig nok blir kortere). Det var for kaldt til å filme i går kveld, men jeg hadde en slik tur jeg kunne kjørt hele natta. Et lite spann bestående av Valemon, Melissa, Ella og Ulsom ❤️ Kveld, stjerneklart, kaldt og alle gikk kjempebra ❤️ Melissa tar mer og mer kommandoer og ansvar, og småjentene går råbra, samt blir mer og mer fokusert ❤️ Valemon er den stødige bautaen blant dissa småjentene. Hadde det ikke vært for at Ella og Ulsom bare er 8 mndr, og vi hadde flere hunder som skulle ut, så hadde jeg kjørt langt ut i natten.
Denne har jeg funnet på nettet, men syns teksten er så himla fin ❤️
Vi er tilbake hos DyrNaturligvis etter jul og nytt år. Her det det Lilly som fikk massasje, laser og balanseballtrening. Vi skal begge kurses selv der i løpet av våren. Det gleder vi oss til ❤️
Blitt lite strikking den siste tiden. Var rett og slett lei, men i romjulen startet jeg på en restegarnsgenser av masse ullrester. Den har jeg blitt ferdig med nå på nyåret. Fin er den ikke, men veldig god og varm ❤️
Tablemushing Gausdal Maraton 2019, og her er fra lørdags formiddag. Livestream på pc`n, kaffe og strikketøy ❤️ Jeg har ennå ikke bestemt om det blir teppe eller trekk til pute. Får se hvor lang tålmodighet jeg har med strikkepinnene! Må få brukt opp mer restegarn hvertfall.
Oliver fikk være med Caroline på kurs på søndag ❤️ Caroline har allerede pangstartet med kursing, men vi har begge tenkt gå endel kurs i år.